Quotes About Individuality
Seja qual for a matéria de que as nossas almas são feitas, a minha e a dele são iguais, e a do Linton é tão diferente delas como um raio de lua de um relâmpago, ou a geada do fogo.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
I tell you I have nearly attained MY heaven; and that of others is altogether unvalued and uncovered by me.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Hayatta en büyük düÅŸüncem odur. Her ÅŸey yok olsayd? ve bir tek o kalsayd? da ben var olmaya devam ederdim. Her ÅŸey yerli yerinde kalsa ve bir tek o yok olsayd?, bütün kainat tümüyle bana yabanc? bir yer olurdu.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
It is not in him to be loved like me: how can she love him what he has not?
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
por isso ele nunca saberá o quanto o amo: e não por ele ser bonito, Nelly, mas por ele ser mais eu, do que eu própria. Não sei de que são feitas as nossas almas, mas elas são iguais; e a de Linton é tão diferente da minha quanto um raio de lua é diferente de um relâmpago, ou o fogo do gelo.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
It is not in him to be loved like me. How could she love in him, what he has not?
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Es más yo que yo misma. Sea cual sea la sustancia de la que están hechas nuestras almas, la suya y la mía son idénticas.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
It is not in him to be loved like me: how can she love in him what he has not?
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Un hombre sensato debe encontrar suficiente compañía en sí mismo.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Ama kesinlikle sen de bilirsin, ba?ka herkes de bilir ki, kendinizin d???nda, yine siz olan ba?ka bir varl?k vard?r ya da olmal?d?r.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Pero no tendrá usted ganas, señor Lockwood, de oírme moralizar. Usted es tan capaz como yo de juzgar todo esto por sí mismo, o por lo menos se creerá usted capaz de hacerlo, que viene a ser lo mismo.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Yak???kl? olduÄŸu için deÄŸil, Nelly, benden daha fazla ben olduÄŸu için seviyorum onu. Ruhlar?m?z neden yap?lm?? bilmiyorum ama onunkiyle benimki ayn?.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
De quoi que soient faites nos âmes, la sienne et la mienne sont pareilles
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
It would degrade me to marry Heathcliff, now; so he shall never know how I love him; and that, not because he's handsome, Nelly, but because he's more myself than I am.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
It would degrade me to marry Heathcliff now; so he shall never know how I love him: and that, not because he's handsome, Nelly, but because he's more myself than I am. Whatever our souls are made of, his and mine are the same; and Linton's is as different as a moonbeam from lightning, or frost from fire
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Não sei como explicar mas certamente que tu e todos têm a noção de que existe, ou deveria existir, um outro eu para além de nós próprios. Para que serviria eu ter sido criada se apenas me resumisse a isto?
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Sin embargo, es incapaz de aceptar a Emily como una artista adulta y consciente, dueña de su propia creación.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Não é porque ele é bonito, Nelly, mas porque ele é mais eu do que eu própria. Não importa do que são feitas nossas almas, a dele e a minha são iguais.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
It would degrade me to marry Heathcliff, now; so he shall never know how I love him; and that, not because he's handsome, Nelly, but because he's more myself than I am. Whatever our souls are made of, his and mine are the same, and Linton's is as different as a moonbeam from lightning, or frost from fire.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
Yeryüzünde her ÅŸey yok olsa da yaln?z o kalsa, ben var olmakta devam ederim; baÅŸka her ÅŸey yerinde dursa da yaln?z o yok olsa, evren bana tümüyle yabanc?la??r.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
A che scopo sarei io stata creata se fossi interamente contenuta in me stessa?
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
We ask for nothing further here But our own hearts and liberty
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
No sé qué composición tendrán nuestras almas, pero sea de lo que sea, la suya es igual a la mía, y en cambio la de Eduardo es tan diferente como el rayo lo es de la luz de la luna, o la nieve de la llama.
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com
yo no puedo hacer lo que hace mi alma
~ Emily Bronte
BazillionQuotes.com