logo

Quotes About Journey

I've always known where to find you, Cody.
~ Gayle Forman
Pero no había ninguna postal de esto. De la vida.
~ Gayle Forman
down different roads. But each of you gets to decide
~ Gayle Forman
Because you don't ever find things when you're looking for them. You find them when you're not.
~ Gayle Forman
You don't ever find things when you're looking for them. You find them when you're not.
~ Gayle Forman
Creo que todo está pasando todo el tiempo, pero si no te pones en el camino, lo pierdes. Cuando viajas, te pones allí. No siempre es genial. A veces es terrible. Pero otras… —Levanta los hombros y hace un gesto hacia París, luego me mira de reojo—, no es tan malo.
~ Gayle Forman
My husband used to say that scars were like tattoos but with better stories." "I
~ Gayle Forman
De todos los tugurios del mundo, tenía que entrar en el mío
~ Gayle Forman
Life might take you down different roads. But each of you gets to decide which to take.
~ Gayle Forman
My chips are all cashed out. There's nothing to lose. Or maybe I've already lost it and found it, and whatever else there might be to lose...
~ Gayle Forman
dice eso antes, sobre los accidentes, sobre no saber nunca cuando uno es un giro en la carretera y cuando se trata de un tenedor, sin saber que tu vida está cambiando, hasta que ya sucedió.
~ Gayle Forman
Entonces, dice—. ¿Haces eso a menudo? ¿Seguir adelante? —Quizás. Pero sólo porque viajo mucho. Golpetea con ritmo en el volante, audible sólo para ella. —O quizás viajas mucho porque te permite seguir adelante.
~ Gayle Forman
It feels kind of nice to be lost, together
~ Gayle Forman
Sometimes you make choice in the Life, Sometime choices make you.
~ Gayle Forman
On était dans son bureau obscur, décoré avec des affiches à visée éducative. L'une d'elles représentait des oies sauvages volant en formation, avec une légende qui disait : << Si tu sais où tu vas, tu iras loin. >>Pour ma part, je ne risquais pas d'aller bien loin, car on m'avait pris mes vêtements et mes chaussures.
~ Gayle Forman
That just proves my poit. You have the talent for traveling. I'm not sure that I do. I keep hearing everyone go on about how travel broadens your horizons. I'm not even sure what that means, but it hasn't broadened anything for me, because I'm no good at it. [...] Traveling's not something you're good at. It's something you do. Like breathing.
~ Gayle Forman
Bazen seçim yapars?n bazen de seçimler seni oldu?un ki?i yapar.
~ Gayle Forman
I think maybe traveling is like a talent, like whistling or dancing. And some people have it--you seem to.
~ Gayle Forman
Traveling's not something you're good at. It's something you do. Like breathing.
~ Gayle Forman
It's just accidental, just temporary. Until the next accident sends me somewhere new. That's how life works.
~ Gayle Forman
Me doy cuenta que no es solo a Willem a quien estoy buscando; también es a Lulu
~ Gayle Forman
Mientras lo miro, es como si solo fuéramos nosotros dos. Solo Willem y yo. Todo lo demás desaparece: el sonido de los timbres de las bicicletas y las campanadas del tranvía desaparecen. El grupo de chicos ruidosos sentados junto a nosotros desaparece. Los otros actores desaparecen. El último año desaparece. Todas mis dudas desaparecen. El sentimiento de estar en el camino correcto llena cada parte de mí. Lo he encontrado. Aquí. Como Orlando. Todo me ha llevado a esto.
~ Gayle Forman
When you're on the road, there is awlays the promise of the next stop being better than the last
~ Gayle Forman
I run my finger along the crease of the envelope, feel the weight of history inside. Wherever I'm going next, these are coming with me.
~ Gayle Forman