Quotes About Intimacy
Seules mes pensées sentimentales existent quand je suis avec elle. C'est un peu nébuleux, et triste, comme si j'étais content, bien au chaud, mais avec une certaine envie de pleurer.
~ Juan Carlos Onetti
BazillionQuotes.com
La noche anterior había sido como hacer el amor con una memoria, con la memoria de una mujer, y no con la mujer presente, igual que seguimos sintiendo, después de pisar una piedra con el pie desnudo, la forma de la piedra en el arco del pie
~ Juan Gabriel Vásquez
BazillionQuotes.com
La cercanía que puede crearse a través del deseo entre dos gentes sin que tengan ninguna necesidad de tocarse es absoluta.
~ Juan García Ponce
BazillionQuotes.com
Sos más en mí que yo de mí. Te existo, péndulo del aire.
~ Juan Gelman
BazillionQuotes.com
Porque hay territorios del alma que no pueden ser compartidos, por mucho que quieras y confíes en la otra persona.
~ Juan Gómez-Jurado
BazillionQuotes.com
Hay territorios del alma que no pueden ser compartidos, por mucho que quieras y confíes en la otra persona.
~ Juan Gómez-Jurado
BazillionQuotes.com
No es posible amar sin conocer, y al conocimiento de las almas se llega a través de la conversación.
~ Juan Manuel de Prada
BazillionQuotes.com
I can see that you're down in the dumps, Unc. Shall we stop working and call Toni?" "And then what?" "I don't know. But if it so happens that I'm more of your type . . . Would you like me to give you a blow job? That really does the trick when you're feeling depressed.
~ Juan Marsé
BazillionQuotes.com
Lo sé; una es como es, señorita, una es ignorante y de hombres entiende poco, pero lo poco que una sabe de ellos, en la cama y con ellos lo aprendió, sus hermosos dientes de tiburón me pertenecen, y a mí no podía engañarme aquella noche en la verbena: solamente un pelagatos es capaz de confundir la riqueza con una simple cara bonita y besar de aquel modo tan desesperado y urgente, como si quisiera sorber el mundo con la boca.
~ Juan Marsé
BazillionQuotes.com
If the poems please you more than my lips, I will never give you another kiss.
~ Juan Ramón Jiménez
BazillionQuotes.com
Ese sueño que eres tú todavía dura. Durará siempre, porque siento como que estás dentro de mi sangre y pasas por mi corazón a cada rato.
~ Juan Rulfo
BazillionQuotes.com
After a few dates, he'd propose marriage over a bottle of wine.
~ Jude Deveraux
BazillionQuotes.com
Real love is not the pretty stuff of the jongleurs. It is a feeling inside that you are one with this man, no matter what he is. Were Travers to sell his soul to the Devil, I would still love him and mayhaps I would bargain for a good price myself.
~ Jude Deveraux
BazillionQuotes.com
takes away the loneliness. When I'm with her I'm not lonely.
~ Jude Deveraux
BazillionQuotes.com
They were one solid being of tears and love combined.
~ Jude Deveraux
BazillionQuotes.com
It was funny how some people you could know for years but not know at all. Then there could be an instant bond between strangers.
~ Jude Deveraux
BazillionQuotes.com
It was flattering to have someone listen so intently to something that was so personal.
~ Jude Deveraux
BazillionQuotes.com
When you are in love- everything is romantic
~ Jude Morgan
BazillionQuotes.com
Love is always unexpected
~ Jude Morgan
BazillionQuotes.com
And what does she mean by love, anyway? People use that word and mean all sorts of things by it.
~ Jude Morgan
BazillionQuotes.com
I love you more than I can express, or can ever hope to express
~ Jude Morgan
BazillionQuotes.com
Suddenly she was ravenous—but not for soup or shrimp risotto or anything else on the overpriced menu. She was hungry for...things. Acts. Human contact.
~ Judith Arnold
BazillionQuotes.com
Judith Arnold
~ intricacies
BazillionQuotes.com
Let's face it. We're undone by each other. And if we're not, we're missing something.
~ Judith Butler
BazillionQuotes.com