Quotes About Affection
Porquinho-da-Índia Quando eu tinha seis anos Ganhei um porquinho-da-índia. Que dor de coração me dava Porque o bichinho só queria estar debaixo do fogão! Levava ele prá sala Pra os lugares mais bonitos mais limpinhos Ele não gostava: Queria era estar debaixo do fogão. Não fazia caso nenhum das minhas ternurinhas . . . — O meu porquinho-da-índia foi minha primeira namorada.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Você é a coisa mais bonita que eu vi até hoje na minha vida, inclusive o porquinho-da-índia que me deram quando eu tinha seis anos.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
La pasión verdadera que se llama amor no puede alojarse en corazones duros y rebeldes a todo buen sentimiento.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Dearest . . . I am writing you once more now, night . . . brings a silence that helps me talk to you, and I wonder . . . could you be remembering too, sad dreams . . . of this strange love affair. My dear . . . although life may never let us meet again, and we—because of fate—must always live apart . . . I swear, this heart of mine will be always yours . . . my thoughts, my whole life, forever yours . . . just as this pain . . . belongs . . . to you . . .
~ Manuel Puig
BazillionQuotes.com
Es curioso que uno no pueda estar sin encariñarse con algo. Es como si la mente segregara sentimiento sin parar... -¿Vos creés? -... lo mismo que el estómago segrega jugo para digerir.
~ Manuel Puig
BazillionQuotes.com
Es curioso que uno no puede estar sin encariñarse con algo… Es… como si la mente segregara sentimiento, sin parar…
~ Manuel Puig
BazillionQuotes.com
I love my family.
~ Manute Bol
BazillionQuotes.com
Y yo no supe cómo el abandono de aquel gesto pudo despertar tanta ternura en mí, ni por qué me fue tan dulce el tibio contacto de tu piel
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Y otra cosa: cada tarde te quiero más.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
The days were sunny, the nights were star-studded. Indeed married life was strawberries for breakfast and loving all the time.
~ Marabel Morgan
BazillionQuotes.com
Only love interests me, and I am only in contact with things that revolve around love.
~ Marc Chagall
BazillionQuotes.com
never would I be able to love my Sisters as You love them, unless You, O my Jesus, loved them in me.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Money can't buy love.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Si j'aimais une femme, la plus belle preuve d'amour que je puisse lui faire, c'est de ne jamais le lui dire, pour qu'elle ne prenne pas le risque de vivre avec un type comme moi
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
If only heartache were contagious, you would love me as much as I love you
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Je t'ai dit que je t'aimais ? reprit-il d'un ton timide. — Tu m'as donné des preuves d'amour, dit-elle, c'est beaucoup mieux.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Försök en gång till, mumlade hon. - Att övertyga dig att ge oss en chans? - Nej, att kyssa mig.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
croyais que l'on aimait adulte comme on avait été aimé enfant, je me trompais, le véritable amour consiste à donner ce dont on a manqué, sans retenue ni crainte
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
welcoming the gradual evolution of passion into tenderness.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Han kysste henne, snabbt och diskret med tanke på alla studenter som strömmade.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
As he goes, we see that VIOLA is love-struck by him, a riot in the heart.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
He kisses here with more passion that ceremony
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Mais il y a une chose qui ne changera jamais : c'est l'amour des enfants pour leur mère, et j'ai écrit ce livre pour apprendre aux petite filles comment leurs fils les aimeront un jour...
~ Marcel Pagnol
BazillionQuotes.com
I had caught my dear superman red-handed in the act of being human: I felt that I loved him even more for it.
~ Marcel Pagnol
BazillionQuotes.com