Quotes About Affection
Amami quando lo merito meno, perché sarà quando ne avrò più bisogno.
~ Catullo
BazillionQuotes.com
Vivamus atque amemus
~ Catullus
BazillionQuotes.com
Da mi basia mille. (Give me a thousand kisses)
~ Catullus
BazillionQuotes.com
what a luxury it was for people to hold their loved ones whenever they wanted
~ Cecelia Ahern
BazillionQuotes.com
Was man liebt, betoniert man nicht.
~ Gerhard Polt
BazillionQuotes.com
I'm crazy in love with you, Ryan. It's fireworks and Fourth of July. I want...I want to stay. I want to stay here.
~ Gerri Hill
BazillionQuotes.com
But Hamilton was the friend of his life; the bond between them was romantic and chivalrous. Each burned to prove the strength of his affection, to sacrifice himself for the other.
~ Gertrude Atherton
BazillionQuotes.com
From that moment our love became sad, and sadness is a disease which gives the death-blow to affection.
~ Giacomo Casanova
BazillionQuotes.com
Feeling that I was born for the opposite sex, I have always loved it, and I have done everything I could to make myself beloved by it.
~ Giacomo Casanova
BazillionQuotes.com
I have had friends who have acted kindly towards me, and it has been my good fortune to have it in my power to give them substantial proofs of my gratitude.
~ Giacomo Casanova
BazillionQuotes.com
Amami, per Dio. Ho bisogno d'amore, amore, amore, fuoco, entusiasmo, vita
~ Giacomo Leopardi
BazillionQuotes.com
Por lo demás, me siento tan poco dispuesto a avergonzarme de mi pasión que, desde el instante en que la abracé no he dejado de felicitarme y me alegra sentir uno de esos afectos sin los cuales ignoramos la grandeza, saber que soy capaz de sufrimientos distintos a los del cuerpo y haber descubierto la ternura y la sensibilidad desmesurada de mi corazón.
~ Giacomo Leopardi
BazillionQuotes.com
Love is blind but not deaf.
~ Gilbert Adair
BazillionQuotes.com
Imagination is at the root of much that passes for love.
~ Gilbert Parker
BazillionQuotes.com
I think dogs are the most amazing creatures; they give unconditional love. For me they are the role model for being alive.
~ Gilda Radner
BazillionQuotes.com
Podría decirse pues, con más exactitud, que no vamos de experiencia sexual en experiencia sexual, sino de experiencia amorosa en experiencia amorosa. En cierto sentido, esta turn over [rotación] afectiva concuerda con la lógica de renovación perpetua del hiperconsumo.
~ Gilles Lipovetsky
BazillionQuotes.com
What a charming little miss! The more I love her, the more she disdains me. - Bartolo
~ Gioachino Rossini
BazillionQuotes.com
Oh, you alone, my love, can console my heart - Rosina
~ Gioachino Rossini
BazillionQuotes.com
Fortune smiles on my love, I can breathe once more. Oh, you alone, my love, can console my heart - Rosina
~ Gioachino Rossini
BazillionQuotes.com
I feel my heart tremble. - Rosina
~ Gioachino Rossini
BazillionQuotes.com
Te abrazo y corren las mandarinas; te beso y todas las uvas sueltan el vino oculto de su corazón sobre mi boca.
~ Gioconda Belli
BazillionQuotes.com
Nadie que ama muere jamás
~ Gioconda Belli
BazillionQuotes.com
El sueño pesa sobre mis hombros y me acerca de nuevo a vos, al huequito de tu brazo, a tu respiración, a una continuación infinita de la batalla de sábanas y almohadas que empezamos y que pone risa y energía a nuestro cansancio.
~ Gioconda Belli
BazillionQuotes.com
A šta da ljubim, ako ne zagonetku?
~ Giorgio de Chirico
BazillionQuotes.com