logo

Quotes About Joy

Lumawoo happy,
~ Unknown
I see biscuit!" "No, I see biscuit!" "Giddy-yap, giddy-yap, Rainbowooooo
~ Unknown
Times of sadness are the very moment to laugh and laugh greatly.
~ Masaharu Taniguchi
If you wish to liberate the spiritual energy that resides in the heart and body, so that you can live in a free and joyous way at all times, you must reject thoughts that tie down your heart—such as dark depression, anger, fear, and anxiety. To let spiritual energy grow in your heart and let it manifest its power fully, you constantly need thoughts of gratitude, admiration, and cheerfulness.
~ Masami Saionji
My dream is to die thinking "Wow, that was fun! I'm tired.
~ Unknown
Mi sueño es morir diciendo "Ah, fue muy divertido, pero ya no puedo más".
~ Unknown
Gewiß, ich bin sehr happy: Doch glücklich bin ich nicht.
~ Unknown
The Ordinary Life: the misery seems planned, the happiness accidental.
~ Mason Cooley
Dancing and running shake up the chemistry of happiness.
~ Mason Cooley
Good parties create a temporary youthfulness.
~ Mason Cooley
Better to endure pain in an honorable manner than to seek joy in a shameful one.
~ Massimo Pigliucci
Hay una gran diferencia entre la alegría y el dolor; si me piden que elija, buscaré la primera y evitaré la segunda. La primera está de acuerdo con la naturaleza, la segunda es contraria a ella.
~ Massimo Pigliucci
Better to endure pain in an honorable manner than to seek joy in a shameful one. There is a way to understand
~ Massimo Pigliucci
Es mejor sufrir el dolor de una manera honorable que buscar la alegría de una forma vergonzosa.
~ Massimo Pigliucci
We are born only once and cannot be born twice, and must forever live no more. You don't control tomorrow, yet you postpone joy. Life is ruined by putting things off, and each of us dies without truly living. —Epicurus, Principal Doctrines
~ Massimo Pigliucci
Me siento invenciblemente feliz
~ Mathias Malzieu
Her dimples are a never-ending game, her smile is always changing, I could watch her forever.
~ Mathias Malzieu
Si cenicienta hubiese tenido un reloj en el corazón, habría parado el curso de las horas a las doce menos un minuto y se habría pasado toda la vida divirtiéndose en el baile
~ Mathias Malzieu
J'avais connu la joie "longue focale" de la projection. La grande aventure d'une certaine normalité. L'ordre des choses. Les plans de chimie amusante, celle qui changeait les rêves d'enfant en rêves d'avoir des enfant
~ Mathias Malzieu
Mi corazón no late, baila.
~ Mathias Malzieu
Tout le plaisir et toute la joie que l'amour peut faire ressentir se paient un jour ou l'autre en souffrances. Et plus on aime fort, plus la douleur à venir sera décuplée. Tu connaîtras le manque, puis les affres de la jalousie, de l'incompréhension, la sensation de rejet et d'injustice.
~ Mathias Malzieu
Instauramos unas reglas mágicas para esas partidas de ping-pong. El ganador podía hacer lo que quisiese con el cuerpo del otro, salvo besarlo en los labios. Sucedía que el que perdía era tan feliz como el que ganaba.
~ Mathias Malzieu
Pero ante todos la felicidad me asusta. Soy consciente del dolor que puede causar.
~ Mathias Malzieu
Ô joie de la cortisone, je suis en train de me transformer en hamster. J'aurai pu devenir une chauve-souris comme n'importe quel vampire, mais non, quand on est un petit roux, on vire plutôt hamster.
~ Mathias Malzieu