Quotes About Confidence
I didn't expect that anyone would be interested in my kind of writing. I was interested, and this was for me enough.
~ Isaac Bashevis Singer
BazillionQuotes.com
And I am not one of those women who trips twice over the same stone.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Remember that all the others are more afraid than you
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
I stopped examining myself in the mirror to compare myself to the perfect beauties of movies and magazines; I decided I was beautiful-- for the simple reason that I wanted to be. And then never gave the matter a second thought. -Eva Luna
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Exert some independence; you're not a little girl. You can't let anyone else decide things for you. You have to take care of yourself in this world, she said. I've never forgotten those words.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Prométeme que siempre te vas a querer a ti misma como te quiero yo, Maya
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Entonces dejé de examinarme en el espejo para compararme con las mujeres perfectas del cine y las revistas y decidí que era bella por la simple razón de que tenía ganas de serlo.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Esos desaires no me quitan el sueño: no tengo que agradar a todo el mundo, sólo a quienes en verdad me importan, que no son muchos.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
El orgullo de quien se cree hermosa daba a su andar un ritmo insolente.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Caminaba erguido y con el pecho adelante, dispuesto al combate, hablaba con voz de actor y elocuencia de iluminado, era controlado en los gestos, rápido de pensamiento e irreductible en sus convicciones fundamentales
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Inside, I feel good. I feel charming, seductive, sexy. Nobody else sees that.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
defiendas, ignóralos. Era
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Miss Rose has decided that Eliza would have learning, dowry, and fame as a beauty even if she was not one, because it was her view that beauty is a question of style. Any woman who conducts herself with the queenly assurance of a belle, she maintained, will convince everyone that she is beautiful.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
lo peor es tenerle miedo al miedo...
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Los demás tienen más miedo que tú».
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
pero después decidimos que lo peor es tenerle miedo al miedo
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
ya no hago concesiones fácilmente; adiós a los tacones altos, las dietas y la paciencia con los tontos; y he aprendido a decir que NO a lo que no me agrada sin sentirme culpable. Mi vida es mejor ahora, pero no me interesa el reposo del guerrero, prefiero mantener algo de ardor en la mente y la sangre.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
been able to plan his future with the irrational confidence of someone who hasn't really suffered. He's
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
I do not fear my vulnerability because I no longer confuse it with weakness.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Oh encanto de la gorda pierna de robustez elefantina que en grasa se desborda! ¡Oh majestad divina del muslo rebozado en gelatina! ... Vivan las adiposas adoratrices del esfuerzo nulo, que dejan las odiosas fatigas para el mulo y comen todo lo que agranda el culo. —del Himno a la celulitis, de Enrique Serna
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Ricordati che gli altri hanno più paura di te
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
We can speak up because we don't care to compete, to please, or to be popular.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Als ich siebzehn wurde, war mein Körper ausgewachsen, und mein Gesicht nahm die Züge an, die es noch heute zeigt. Da hörte ich auf, mich im Spiegel zu mustern, um mich mit den vollkommenen Frauen aus den Filmen und den Zeitschriften zu vergleichen, und entschied, dass ich schön war aus dem einfachen Grund, weil ich Lust hatte, schön zu sein.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com
Me conformo con envejecer alegremente y para ese fin tengo algunas reglas: ya no hago concesiones fácilmente; adiós a los tacones altos, las dietas y la paciencia con los tontos; y he aprendido a decir que NO a lo que no me agrada sin sentirme culpable.
~ Isabel Allende
BazillionQuotes.com