Quotes About Experience
The most beautiful things have character and experience built into them.
~ Danny Gregory
BazillionQuotes.com
Get used to eating cold toast. Draw your breakfast every day. Then eat it.
~ Danny Gregory
BazillionQuotes.com
To travel is to take a journey into yourself.
~ Danny Kaye
BazillionQuotes.com
I wasn't born a fool. It took work to get this way.
~ Danny Kaye
BazillionQuotes.com
You know, a lot of those angry sort of Southern man characters that I've been doing are based on different people I might've had as, like, a soccer coach or as a teacher.
~ Danny McBride
BazillionQuotes.com
Business, like life, is all about how you make people feel. It's that simple, and it's that hard.
~ Danny Meyer
BazillionQuotes.com
I have always felt that solo guests pay us the ultimate compliment by joining us for a meal. Their visit has no ulterior motive (it involves no business, romance, or socializing). These guests simply want to do something nice for themselves, chez nous. Why wouldn't we reward that?
~ Danny Meyer
BazillionQuotes.com
Policies are nothing more than guidelines to be broken for the benefit of our guests. We're here to give the guests what they want, period.
~ Danny Meyer
BazillionQuotes.com
Business, like life, is all about how you make people feel. It
~ Danny Meyer
BazillionQuotes.com
There us no point for me … to work every day for the purpose of offering guests an average experience.
~ Danny Meyer
BazillionQuotes.com
There us no point for me … to work hard every day for the purpose of offering guests an average experience. 90
~ Danny Meyer
BazillionQuotes.com
I apologize. I feel I've let you down somehow with my tales of reasonable and efficient travel. I'm sure if I'd been Bill Bryson my taxi driver would have told me a funny story, or something. I'm afraid mine simply listened to the BBC London and was outraged by everything the presenter was saying. He did spit when he talked, though, if that's any use to you.
~ Danny Wallace
BazillionQuotes.com
Io penso che le cose cambino, è ovvio. Ma in base alla mia esperienza, penso spesso che le cose cambiano perché la gente non cambia.
~ Danny Wallace
BazillionQuotes.com
The experience of this sweet life.
~ Dante Alighieri
BazillionQuotes.com
The experience of this sweet life. L'esperienza de questa dolce vita.
~ Dante Alighieri
BazillionQuotes.com
I have been here before, But when or how I cannot tell: I know the grass beyond the door, The sweet keen smell, The sighing sound, the lights around the shore.
~ Dante Gabriel Rossetti
BazillionQuotes.com
Estoy convencido que hay dos tipos de personas que pasan por este mundo. Los que se divierten y aquellos que sienten que la vida es una gran fiesta y no les llegó la invitación.
~ Dante Gebel
BazillionQuotes.com
Vivir sin enamorarse perdidamente es no haber vivido en absoluto.
~ Dante Gebel
BazillionQuotes.com
Hay quienes ya en su noviazgo produjeron recuerdos para olvidar, poderosos en eso de dejar marcas que dolerán por muchos años después.
~ Dante Gebel
BazillionQuotes.com
el motivo. Puede que la vida no sea la fiesta que esperabas, pero mientras estés aquí, tienes que bailar. Después de todo, la vida no se mide en minutos, sino en momentos.
~ Dante Gebel
BazillionQuotes.com
Intervemamos, hasta los mas ignorantes, porque de amor y viajes y enredos todos podemos hablar, y decir sentencias que suenan cuanto mas sabias, sobre todo al senalar los errores de los que, lejanos, se someten a la memoria ajena, severa y mentirosa.
~ Dante Liano
BazillionQuotes.com
Intervemamos, hasta los mas ignorantes, porque de amor y viajes y enredos todos podemos hablar, y decir sentencias que suenan cuanto mas sabias, sobre todo al señalar los errores de los que, lejanos, se someten a la memoria ajena, severa y mentirosa.
~ Dante Liano
BazillionQuotes.com
Je me souviens de mon effroi devant un premier baiser. Et si l'autre me mangeait la langue? C'est d'abord mon meilleur morceau de viande que je lui confie aveuglément.
~ Dany Laferrière
BazillionQuotes.com
Mais le plus beau voyage dans le temps que je connaisse c'est celui que procure la lecture. On vous croit dans cette pièce alors que vous vagabondez dans d'autres siècles. Et cela sans faire le moindre bruit.
~ Dany Laferrière
BazillionQuotes.com