Quotes About Frenzy
What is this life? A frenzy, an illusion, A shadow, a delirium, a fiction. The greatest good's but little, and this life Is but a dream, and dreams are only dreams.
~ Pedro Calderon de la Barca
BazillionQuotes.com
Yo sueño que estoy aquí de estas prisiones cargado, y soñé que en otro estado más lisonjero me vi. ¿Qué es la vida? Un frenesí. ¿Qué es la vida? Una ilusión, una sombra, una ficción, y el mayor bien es pequeño: que toda la vida es sueño, y los sueños, sueños son.
BazillionQuotes.com
What is life? a tale that is told; What is life? a frenzy extreme, A shadow of things that seem; And the greatest good is but small, That all life is a dream to all, And that dreams themselves are a dream. -Segismundo
BazillionQuotes.com
Yo sueño que estoy aquí de estas prisiones cargado, y soñé que en otro estado más lisonjero me vi. ¿Qué es la vida? Un frenesí. ¿Qué es la vida? Una ficción, una sombra, una ilusión, y el mayor bien es pequeño; que toda la vida es sueño, y los sueños, sueños son.
BazillionQuotes.com
Qué es la vida? Un frenesí. ¿Qué es la vida? Una ficción, una sombra, una ilusión, y el mayor bien es pequeño; que toda la vida es sueño, y los sueños, sueños son.
BazillionQuotes.com
It was a frenzy. Everyone clinging to some shred: that they might be the one who was immune. Because we had heard of that, too, the mysterious resistance that ran in families. Genetic.
~ Peter Heller
BazillionQuotes.com