Quotes About Defiance
A sane person would be terrified by now, he knew, ranting and rambling and promising to give the man with the gun anything he wanted. But Logan had learned a long time ago that there was nothing you could give a man with a gun to make him happy. Men with guns were only satisfied when they took . And Logan was going to hang on to the last of his self-respect for as long as he possibly could.
~ Ally Carter
BazillionQuotes.com
All grown up and breaking hearts…" She raised her eyebrows. "And rules.
~ Ally Carter
BazillionQuotes.com
casi cuarenta años de lucha ininterrumpida, un ejercicio permanente de rabia y de coraje en el contexto de una represión feroz.
~ Almudena Grandes
BazillionQuotes.com
No me dejó terminar la frase y así, el último beso de aquella noche me enseñó lo más importante. Que nada, ni los hielos del invierno, ni las borrascas del norte, ni el Patronato de Redención de Penas, ni Franco, ni lo que había hecho con España, ni siquiera ese Dios torpe y tullido que acababa de quedarse manco y ya no tenía fuerzas para apretar, para ahogarme a la vez entre sus dedos, iba a impedir que yo fuera feliz en Cuelgamuros
~ Almudena Grandes
BazillionQuotes.com
Volvía a preguntarme por qué no nos fusilaban a todos, por qué no nos liquidaban de una vez en lugar de matarnos tan despacio, tantas veces, tantas pequeñas muertes de hambre, de tristeza de humillación
~ Almudena Grandes
BazillionQuotes.com
And here I am, dying in my bed, like cattle die. May the eyes of cowards never sleep.
~ al-Walid, Khalid ibn
BazillionQuotes.com
Me recordaba una procesión fúnebre; estos hombre, mujeres y niños que avanzan con una mirada de muerte y derrota en sus rostros. No podía imaginarme cómo el gueto, ya sobrepoblado, podía darle cabida a una persona más.
~ Alyson Richman
BazillionQuotes.com
Your enthrally voice doesn't work on me, and overbearing men trying to tell me what to do is not a new tune in my particular symphony.
~ Alyssa Day
BazillionQuotes.com
I'm a little tired of protecting people who help the ones trying to conquer them
~ Alyssa Day
BazillionQuotes.com
Peu glorieuse, la fuite ? C'est pourtant mieux que de se laisser attraper. Le seul déshonneur, c'est de ne pas être libre.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Si me obstino, significa que tengo razón, piensen lo que piensen los demás.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Ya?am reddetmek demektir. Her ?eyi kabul eden, lavabo deli?inden fazlas?n? ya??yor olamaz.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
La laideur, c'est rassurant : il n'y a aucun défi à relever, il suffit de s'abandonner à sa malchance, de s'en gargariser, c'est si confortable. La beauté est une promesse : il faut pouvoir la tenir, il faut être à la hauteur.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Y, por último —y sobre todo—, porque una belleza que ha sobrevivido a tantos corsés físicos y mentales, a tantas coacciones, abusos, absurdas prohibiciones, dogmas, asfixia, desolación, sadismo, conspiración de silencio y humillaciones, una belleza así constituye un milagro de heroísmo.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
A mí, lo que me gusta en la vida son las molestias autorizadas. Como las víctimas no tienen derecho a defenderse, resultan todavía más divertidas
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Vivere vuol dire rifiutare. Chi accetta ogni cosa non è più vivo dell'orifizio di un lavandino.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Vivere vuol dire rifiutare. Chi accetta ogni cosa non è più vivo dell'orifizio di un lavandino.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Vivre signifie refuser. Celui qui accepte tout ne vit pas plus que l'orifice du lavabo.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Huida poco gloriosa? Siempre es mejor que dejarse atrapar. El único deshonor es no ser libre.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
I think, in a lot of ways, Kanye's superpower is his weakness - if you tell him he can't do something, he's going to go hard at it.
~ Charlamagne tha God
BazillionQuotes.com
Those 18 months in solitary confinement... bruised my soul. If I had had a weapon, I would have fought my way out.
~ Winnie Madikizela-Mandela
BazillionQuotes.com
Since I couldn't actuate the things that I wanted to do, the only weapon I had was to say no.
~ Sidney Poitier
BazillionQuotes.com
Remember the valiant Iraqi peasant and how he shot down an American Apache with an old weapon.
~ Saddam Hussein
BazillionQuotes.com
We are ready to sacrifice our souls, our children and our families so as not to give up Iraq. We say this so no one will think that America is capable of breaking the will of the Iraqis with its weapons.
~ Saddam Hussein
BazillionQuotes.com