Quotes About Boog
Ik in paniek? Vanwege twee stomme kerels met een boog? Waarom schoot je hen eigenlijk niet meteen neer? 'Ik had mijn boog laten vallen,' antwoordde Gilan en hij wilde meteen dat hij dat niet gezegd had. Bles keek hem van opzij aan. Ja hoor. Sukkel.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Hij handelde volledig op instinct, een ongelooflijk voorbeeld van hand-oogcoördinatie. Toen de pijl van de Senshi neer kwam suizen, recht op Shigeru af, sloeg Will er met zijn boog naar en wist hem uit koers te meppen. De pijl kletterde zonder iets geraakt te hebben een eindje verder op de grond. Zelfs Halt was onder de indruk. 'Mijn hemel!' zei hij. 'Hoe kreeg je dat voor elkaar?
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Renn dacht aan Torak, die door het Woud was gestrompeld om de resten van haar boog te halen. Misschien laat zielzwerven inderdaad zijn sporen na, dacht ze, maar dit is gewoon Torak. 'Dank je wel,' zei ze. 'Kleine moeite.' 'Niet alleen bedankt voor de boog, maar voor veel meer. Ook voor dat je je eed hebt gebroken.' Toen legde ze haar hand op zijn schouder, zoende hem op zijn wang en hobbelde snel weg.
~ Michelle Paver
BazillionQuotes.com