Quotes About Passion
Et pourquoi le violoncelle ? - Parce que c'est l'instrument qui ressemble le plus à la voix humaine.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
de repente el asco se invertía y no existía una palabra para expresar su antónimo, no se trataba de apetito ni de deseo, se trataba de algo más intenso...
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
La race humaine est ainsi faite que des êtres sains d'esprits seraient prêts à sacrifier leur jeunesse, leur corps, leurs amours, leurs amis, leur bonheur et beaucoup plus encore sur l'autel d'une fantasme appelé éternité
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
je lui écrivis sur-le-champ une lettre enthousiaste
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Drink me without limit, my love, may your thirst fulfill you and never be quenched, since that word does not exist in any language
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
J'ai beau savoir qu'écrire est dangereux et qu'on y risque sa vie, je m'y laisse toujours prendre.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Moi, sans que je puisse me l'expliquer, j'attendais autre chose. Je ne savais en quoi elle consisterait, mais j'étais sûre de l'espérer. Un désir est d'autant plus violent qu'on en ignore l'objet.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Quiere vivir en Bélgica, allí está su trabajo. No tiene mi pasión por tu país. -Igual que Rika. Japón no la hace soñar.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
El problema es la dimensión kamikaze de mis actos: me destruyo más a mí mismo que a mi objetivo.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Tout ce que l'on aime devient une fiction.
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Une histoire d'amour dont les épisodes ont été mélangés par un fou
~ Amelie Nothomb
BazillionQuotes.com
Yes. Work is love made visible.
~ Ama Ata Aidoo
BazillionQuotes.com
Si no recuerdas la más ligera locura en que el amor te hizo caer, no has amado. –William Shakespeare
~ Amado Nervo
BazillionQuotes.com
I shadow my gaze in your presence and pray you may ne'er be part, Of the hunger that class at my vitals of the evil that blackens my heart.
~ Amanda Ashley
BazillionQuotes.com
So what. I'd make up whatever I lacked in other ways. Quickly. Fast, fast. Gimme my cake. It was time to fuck.
~ Amanda Boyden
BazillionQuotes.com
Passion is a sort of fever in the mind, which ever leaves us weaker than it found us.
~ William Penn
BazillionQuotes.com
I like songs. It's a weakness that I have.
~ Mani Ratnam
BazillionQuotes.com
My emotions are usually my weakness, but they are my strength while acting.
~ Amruta Khanvilkar
BazillionQuotes.com
I think that maybe that's my weakness, in that I don't know how to do it, so I just do what I do and try to do it as passionately and as well as I can.
~ Aaron Eckhart
BazillionQuotes.com
My intensity is my greatest strength. It's also my greatest weakness.
~ Jeff Van Gundy
BazillionQuotes.com
I like the sudden shock of non-sequitur color. Color, in fact, is my weakness.
~ Babe Paley
BazillionQuotes.com
Usually I write about what I care about, which is a weakness but I think also a strength.
~ Mickey Kaus
BazillionQuotes.com
Books are my weakness.
~ Dan Stevens
BazillionQuotes.com
If I have a weakness, it's for timepieces - if I see one I like and can afford it, I'll buy it.
~ Ross Kemp
BazillionQuotes.com