logo

Quotes About Pablo

I love the Discovery Channel. I love all sorts of medical shows. I love a show called Diagnosis: Unknown.
~ Cote de Pablo
Timoteo, el protegido del apóstol Pablo, ofrece un ejemplo excelente de un individuo que se conforma a la verdad. Después de pasar varios años con Pablo se le asignó la tarea de pastorear la obra del evangelio en Éfeso y en Asia Menor. Fue en este contexto que Pablo escribió en su primera carta: «Ninguno tenga en poco tu juventud, sino sé ejemplo de los creyentes en palabra, conducta, amor, espíritu, fe y pureza» (1 Timoteo 4.12).
~ Charles F. Stanley
Una vez más comprendí lo que Pablo quiere decir por esa paz que sobrepasa todo entendimiento.
~ Charles F. Stanley
Of so much moon were your hips to me, of all the sun your deep mouth and its delight, of so much burning light like honey in the shade
~ Pablo Neruda
Ours is a lank country and on the naked edge of her knife our frail flag burns.
~ Pablo Neruda
Nothing remains except that which was written with blood to be listened to by blood
~ Pablo Neruda
I am a Communist and my painting is Communist painting.
~ Pablo Picasso
It is a miracle that one does not dissolve into one's bath like a lump of sugar.
~ Pablo Picasso
Tienes razón –dijo Neruda. –Recuerda, Pablo –dijo García Márquez–, que los presidentes se vuelven expresidentes, pero los premio Nobel no se vuelven expremios Nobel: son premios Nobel toda la vida y toda la eternidad.
~ Unknown
In the world's most dangerous country, the job of going after Pablo was the most dangerous position of all.
~ Mark Bowden
For me there are only two type of women: goddesses and doormats.
~ Pablo Picasso
But they are useless. They can only give you answers.
~ Pablo Picasso
Computers are useless. They can only give you answers.
~ Pablo Picasso