Quotes About Friendship
What about me?" Halt said, with mock severity. "Do I grow more handsome every day? More impressive, perhaps?" Gilan eyed him critically, his head to one side. Then he announced his verdict. "Scruffier," he said.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Weet je, volgens mij gaat het je nog lukken ook.' Hij keek naar Stig en Hal. 'Een pittige tante, dat zei ik toch al?' Lydia bloosde, en de beide jongens glimlachten. 'Hou je mond,' zei ze. 'Doe jij nou maar wat jou gevraagd wordt met die twee rare soepborden die jij schilden noemt.' Thorn boog zijn hoofd heel even. 'Zoals u wilt, jongedame. Zoals u wilt.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
John Flanagan
~ malldy-mur.
BazillionQuotes.com
Hij wist dat Halt op het punt stonden om te beginnen met wat hij 'creatieve administratie' noemde. Voor Arnaut was het gewoon vervalsing... En niet voor het eerst besloot hij dat naarmate hij langer optrok met twee Grijze Jagers, zijn morele standaard alleen maar verder naar beneden ging.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Jesper," Hal said, "find a food stall and get a pie or a sausage for Ulf. Buy it. Don't steal it," he added. Jesper looked offended, but said nothing. In fact, he had been planning to "liberate" a pie for Ulf and save some money. He didn't consider taking food to be stealing. Everybody did that, he thought. He just did it better than most.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
En dan,' zei hij, 'zal ik Alyss uit dat verdomde kasteel van jullie bevrijden - al moet ik het steen voor steen afbreken.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Evanlyn was de bediende van mijn dochter. - Koning Duncan
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Bij Gorlogs tanden!' En ze trommelde geërgerd op de tafel. 'Gorlogs baard is het,' souffleerde Halt vriendelijk. 'Volgens mij heeft hij ze allebei.' - Vrouwe Pauline
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Here we go again . . . There's nothing wrong with the way I smell,' he said. 'I've got a mature smell, I have.' 'So has cheese,' Stig told him.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Daar gaat hij weer - met háár. - Alyss
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Zo, kijk nou eens wat de kat me komt brengen,' zei hij opgewekt. 'Hoe kom jij in 's hemelsnaam hier terecht, Halt?' 'Wij zijn gekomen om je te bevrijden,' antwoordde de oude Jager. De oberjarl keek vragend naar de leren riemen waarmee zijn vrienden waren vastgebonden. 'Nou, je hebt daarvoor een vreemde tactiek verzonnen dan.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
En toen, als bij ingeving, kusten ze hem allebei op een wang - Alyss op de rechter, Evanlyn op de linker - om elkaar vervolgens als twee blazende katten aan te kijken.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
One day your knees will creak," he told them. Stig looked up at him and rolled his eyes. "If I don't get drowned by my best friend in the meantime.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Goed gedaan, Hal,' zei hij slechts. 'Ik weet hoeveel dit je heeft gekost.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Vrienden zouden elkaar niet hoeven te bedanken,' zei hij. Maar Cassandra was het daar niet mee eens. Ze stond op en liep naar hem toe. 'Dat hoeven we ook niet,' zei ze. 'Maar dat willen we wel.' Ze legde haar handen op zijn schouders, boog zich voorover, maar keek toen eerst achterom naar Alyss. 'Mag ik?' 'Voor deze keer dan!' grijnsde Alyss en de prinses gaf Will een dikke pakkerd op beide wangen.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
I said you were Sir Horace of the Order of the Oakleaf," Halt told him, then added uncertainly, "At least, I think that's what I told him. I may have said you were of the Order of the Oak Pancake.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Wat zou Alyss willen dat ik deed?'... Hij hoorde het haar bijna zeggen: 'Het zijn je vrienden.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Life was good, he thought. They had eaten well. They had a firm plan of action, and he had a traveling companion whom he could tease anytime he liked.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
You're a very amusing fellow," he told Halt. "I'd like to brain you with my ax one of these days.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
True enough," Horace said. "Let's get on with it, Halt. I'm famished." "Are you ever not famished?" Halt asked, but Horace was already heading for the inn.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
John Flanagan
~ enemy" line
BazillionQuotes.com
Natuurlijk stond Will daar klaar. Want Halt had hem daar nodig. Will zou er zijn, omdat hij Will was - en Will had Halt nog nooit in de steek gelaten.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
Weet je, Arnaut,' zei hij na enige tijd, 'vroeger was je zo'n onschuldige, vriendelijke knaap. Je deed geen vlieg kwaad. Wat is er de laatste tijd toch met je aan de hand?' Arnaut grijnsde breed. 'Wie met pek omgaat, wordt zwart!' riep hij. En dat kon Halt niet ontkennen.
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com
You're a very amusing fellow," he told Halt. "I'd like to brain you with my ax one of these days." "If you could manage to do it quietly, I'd almost welcome it
~ John Flanagan
BazillionQuotes.com