Quotes About Desire
But there was she, and there were you. Her breath was on you, you tasted flesh. She came from some darkness—she was certainly not of this earth. Remember the eyes?
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Soll der Direktor ruhig in seinem Jugendstil-Haus wohnen, ihm schadet das nichts - ihm nicht. Er ist ein moderner Mensch und immun; seine tiefste Sehnsucht wird dadurch befriedigt, daß er auf Knöpfe drücken und an Hähnen drehen darf.
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Ak, kjærligheten den gjør menneskehjærtet til en sophave, en frodig og uforskammet have hvori står hemmelighetsfuld og fræk sop.
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Når De kommer gående da ulmer synden som mørkerøde roser i mig.
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Vi blev vel som to gale tilslut, så deilig var han. Jeg stod og bakte småkaker en dag, så kom han utenfor vinduet og så ind. Jeg hadde rørt ved den bløte deig så længe og rullet den lang og skåret den i stykker med kniv; nu sa jeg til ham og viste ham kniven: Var det ikke bedst om vi begge døde? Jo, svarte han, kom med mig til hytten så skal vi gjøre det!
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Ho jeg har visst alt faat Vaaren i mig, jeg bruker min Qvind som en gale, Fan steike mig, og æter langt bedre end på længe!(1912, brev til J.M. Køhler Olsen i Bergen)
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Jaja, sa Edevart og nikket, jeg forstår at du er kjær i hende. Jeg må vel være, svarte August. Når jeg ser hende om morgningen så går jeg som i en skodde til middags, jeg spiser kveldsgrøten og tror det er kjøt. Fan forstår det! Sa August.
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Hun var ikke fordærvet og han elsket hende Herrens meget; men hvad hjalp det? Gå hele livet og vite alt!
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
dilsiz ve bitkindi benim kahkaham aÄŸlamak özlemi ta??yordu
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Det måtte gjøres med makt å holde hende tilbake, å sætte hende ned, kysse hende. Det var forresten ikke vanskelig, hun var liten og rund og ikke så værst urimelig, tilslut hjalp hun til.
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Jeg elsker tre ting, sier jeg så. Jeg elsker en kjærlighetsdrøm jeg hadde engang, jeg elsker dig og jeg elsker denne plet jord. - Og hvad elsker du mest? - Drømmen.
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
What was the point of spelling out the details? And anyway, wasn't a poor soul allowed to have a little genuine lovesickness to cope with on top of everything else? Without further ado, Rolandsen went up to his office, straight to the instrument, and asked one of the operators at the Rosengaard telegraph station to send him half a cask of cognac at the first opportunity. There was no sense in carrying on like this forever.
~ Knut Hamsun
BazillionQuotes.com
Intense desire not only creates its own possibilities, but its own talents. Don't be afraid to do something just because it's impossible.
~ Kobi Yamada
BazillionQuotes.com
But for some reason I have not yet become a fish. - The Box Man, p.36
~ Kobo Abe
BazillionQuotes.com
El deseo de tener algún animal suele brotar siempre de un mismo y viejísimo motivo: el que impulsó también a Kipling a escribir sus libros de la jungla. Nace de una pasión del hombre civilizado, que añora el paraíso perdido de la Naturaleza salvaje.
~ Konrad Lorenz
BazillionQuotes.com
Gli uccelli allevati in isolamento, che non hanno mai visto un loro simile, nella maggior parte dei casi non <> a quale specie appartengono, e perciò il loro istinto sociale e il loro desiderio sessuale si rivolgono verso le creature con le quali hanno trascorso determinate fasi evolutive particolarmente importanti: quindi, nella maggior parte dei casi, vero l'uomo.
~ Konrad Lorenz
BazillionQuotes.com
Da giovane è facile credere che ciò che desideri sia ciò che ti meriti, è facile convincersi che se davvero vuoi qualcosa, è tuo sacrosanto diritto ottenerla.
~ Krakauer Jon
BazillionQuotes.com
I'm not interested in a life that doesn't have you in it.
~ Kresley Cole
BazillionQuotes.com
Straightaway, she'd called to the guard, Oh, boys? She'd sauntered to the glass in only her black lace bra and panties. I need some assistance, When they slowed, agog, she'd purred, Can one of you help me find my orgasm?
~ Kresley Cole
BazillionQuotes.com
He was staring at my lips, and before I could think better of it, I'd wetted them. "That's it, bébé," he said in a coaxing rasp. "Ma bonne fille." My good girl. He wrapped one of his arms behind my back, cupping my chin with his free hand. "Evangeline, I'm goan to kiss you until your toes curl, until we're breathing for each other." That was the promise. . . .
~ Kresley Cole
BazillionQuotes.com
I desired you before, but I never loved you until this life.
~ Kresley Cole
BazillionQuotes.com
You dress her in a wet T-shirt and make her carry the bags? Damn, Cade, I like how you roll - Rok
~ Kresley Cole
BazillionQuotes.com
I do so wish my breasts would stop staring at your eyes.
~ Kresley Cole
BazillionQuotes.com
I'd wear his corsage to an orgy, any day!
~ Kresley Cole
BazillionQuotes.com