logo

Quotes About Time

I just want ambitious teenagers to know it is totally fine to be quiet, observant kids. Besides being a delight to your parents, you will find you have plenty of time later to catch up.
~ Mindy Kaling
What I didn't need was some hot-and-cold long-distance flake wasting my time. It hurt my feelings and made me feel like something was wrong with me.
~ Mindy Kaling
time-wasting dominoes
~ Mindy Kaling
Enjoy today because it won't come back.
~ Unknown
Procrastination. Man's best friend. Or maybe worst enemy. Who knows? That could be figured out later.
~ Unknown
De verdad le quedan dudas todavía? —le pregunté—. ¿A pesar de tener noventa años? —Hay ciertas cosas de las que nunca podemos estar seguros —aseveró—, aunque vivamos cien años. Eso demuestra que somos humanos.
~ Mineko Iwasaki
A real mother could not have done more. Maybe the time has come to change my mind, I thought. When we finished the meal I took the plunge. I looked directly at her and said, "Mom, let's go home.
~ Mineko Iwasaki
We must not fall into the trap of waiting so long for the big things that we let numerous small chances slip right by us.
~ Ming-Dao Deng
Life's pulse is gauged in the hollows, the intervals between events.
~ Ming-Dao Deng
Every day passes whether you participate or not.
~ Ming-Dao Deng
Each day your life grows a day shorter. Make every move count.
~ Ming-Dao Deng
In any solid, good relationship, it takes a while to trust someone.
~ Minka Kelly
May we keep a little of the fuel of youth to warm our body in old age.
~ Minna Thomas Antrim
Often while traveling with a camera we arrive just as the sun slips over the horizon of a moment, too late to expose film, only time enough to expose our hearts.
~ Minor White
No matter how slow the film, Spirit always stands still long enough for the photographer it has chosen.
~ Minor White
Time changes nothing, girl, but the size of your underwear. . .and hopefully your hairdo.
~ Minton Sparks
En solitud, però no solitaris, reconduïm la vida amb la certesa que cap esforç no cau en terra eixorca. Dia vindrà que algú beurà a mans plenes l'aigua de llum que brolli de les pedres d'aquest temps nou que ara esculpim nosaltres.
~ Unknown
Cap temps no es perd, i al pou del sentiment l'aigua sempre es renova i vivifica la necessària set, el gran batec amb què el desig posa a prova la vida.
~ Unknown
Ara, sol i expectant, torno a percebre la plenitud del temps, com el ressò potser desmesurat d'una campana que puntua les hores amb un toc remot i displicent d'indiferència.
~ Unknown
ESCRIC DE TU Escric de tu i de mi per recordar-te. La tarda em pesa suaument als muscles i dibuixa l'espai en què et retrobo sense tenir-te. Tota l'esperança se'm fa desig intens a la mirada i l'ombra de tu pels marges solitaris. Escric de tu i de mi, des d'aquest angle de tarda que ens pertany perquè vam fer-ne l'àmbit fecund i clar dels nostres somnis.
~ Unknown
Me'n vaig per sempre, però tornaré. Discretament aposto pel futur, discretament, perquè me'n queda poc.
~ Unknown
Atura el temps si pots, i si no pots atura't tu i aprofita el silenci per escoltar la veu que et representa.
~ Unknown
A precari Des d'un ponent eixut, contradictori. Tot el que tinc és poc per redreçar dignament la malmesa singladura. Tampoc no em sobra temps. I, això no obstant, els versos pel seu compte bescanvien silencis per paraules i exigeixen un alt tribut de vida. No puc, doncs, reposar ni vull fer-ho. Més m'estimo veure'm entrar lentament al recinte que jo mateix he anat configurant i seure i esperar fins que algú em cridi des d'un ponent contradictori.
~ Unknown
Heu esbrinat que en un instant només pot estimar-se tant com en tota una vida.
~ Unknown