Quotes About Dreams
And it's California, where everything is powerfully strange. Everyone wants it to be home. Everyone left where he or she was from with dreams of transformation. Everyone runs away to California at least once, or at least all the lonely, hungry people do.
~ Marya Hornbacher
BazillionQuotes.com
That's the nice thing about dreams, the way you wake up before you fall.
~ Marya Hornbacher
BazillionQuotes.com
The curse of the romantic is a greed for dreams, an intensity of expectation that, in the end, diminishes the reality.
~ Marya Mannes
BazillionQuotes.com
Pale as the moon I lie in fruitless fantasy.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
And pillows," Cassiopeia ventured.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Cassiopeia, the youngest, had taken a Giddy-Yap, Rainbow! book from the shelf to look at the pictures and had promptly fallen asleep in the rocking chair. Now she was sweetly snoring, the book nestled beneath her chin.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
When I was a kid, I have two dreams. I want to be a baseball player. Hometown, Hiroshima, has a Japanese baseball franchise team called Hiroshima Carps. You know, and then I want to be a sushi chef. I want to make own restaurant - sushi restaurant.
~ Masaharu Morimoto
BazillionQuotes.com
We're all just flowers. Small, nameless flowers. Little, barely budding things supported by something far greater than ourselves. Even so, we all dream of the day when we will eventually blossom. Free. Under the wide open sky...
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Taste refers to the past, imagination to the future.
~ Mason Cooley
BazillionQuotes.com
In the ghetto there is a mansion, and it is my father's house... Its expansive lawn is utterly useless, wild like it smokes its own grass and dreams of being a jungle.
~ Mat Johnson
BazillionQuotes.com
love is dangerous for your tiny heart even in your dreams so please dream softly
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Siempre se produce un momento patético pero agradable en el que pienso que mis sueños pueden hacerse realidad. En ese momento creo en lo imposible.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Il doit rester quelques rêves d'enfant cachés sous mon oreiller, je tenterais de ne pas les écraser avec ma tête lourde de soucis d'adulte.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Continúa soldando tus sueños a la realidad.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Well hit a broken dream can become even more beautiful and solid. So much to shatter the limits of reality.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Lee, sueña, descansa, diviértete. No cedas a la desesperación. Usa tus sueños. Y si están rotos, ¡pégalos! Un sueño roto bien pegado puede volverse aún más bello de lo que era. Ama las cosas. ¡Estás vivo! Y lucha solo: de ahí saldrá tu fuerza interior
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
El gigante me dijo que los libros eran instrumentos para luchar contra la noche" "Un sueño roto bien pegado puede volverse aún más bello y sólido" "Porque aunque la muerte te quite el tacto y el aparato digestivo entre otras cosas, la memoria permanece intacta. Los muertos se acuerdan muy bien de lo que podían sentir cuando vivían
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
E.T., je comprends pourquoi tu t'es barré à vélo en plein ciel. A ta place j'aurais continué de pédaler jusqu'à Pluton sans me retourner.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Elle porte de grosse chaussures tristes - des sandales de nonne -, idéales pour écraser les rêves.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Tu cuerpo se parece, hasta confundirse con él, a ese árbol frutal que tiene la particularidad de no producir más que dos frutos por vida. Cuentan que si te duermes entre sus ramas te despiertas enamorado.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Allez, en avant ! Il faut que tout s'accélère. Ce soir j'en ai plus rien à foutre des rêves et de la réalité. Dormir, manger et toutes ces conneries d'être vivant, je veux plus en entre parler, fermez vos gueules, les morts, je me tire. Venez, les étoiles, je vous prends une par une ! Allez, venez vous enfoncer dans ma bouche, je suis vide, j'ai de la place. Hantez, faîtes comme chez vous ! Brillez !
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Dai, vieni mio albero in fiore, stasera spegneremo la luce e sui tuoi boccioli poserò gli occhiali. Con la punta dei rami segnerai la volta celeste e scuoterai il tronco invisibile che sostiene la luna. Nuovi sogni cadranno ai nostri piedi come neve tiepida. Pianterai a terra le tue radici a forma di tacchi a spillo, che faranno saldamente presa. Lascia che mi arrampichi sul tuo cuore di bambù, voglio dormire accanto a te.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
L'unica cosa, come dici tu, che ti permetterà di sedurre la donna dei tuoi sogni è proprio il tuo cuore. [...] sii imprudente e soprattutto dona, dona te stesso senza pensare!
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
J'avais connu la joie "longue focale" de la projection. La grande aventure d'une certaine normalité. L'ordre des choses. Les plans de chimie amusante, celle qui changeait les rêves d'enfant en rêves d'avoir des enfant
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com