logo

Quotes About Scathach

She's in the Catskill, " Shopie began, but Scathach reached over and pinched her hand. "
~ Michael Scott
Megalodons," Prometheus announced, pulling the Rukma higher and higher, little fountains of water spilling from the leaks in its sides. "They were at least thirty feet long!" Scathach said. "I know," replied the Elder. "They must have been babies.
~ Michael Scott
Scathach!' riepen Sophie en Josh verrukt uit. De vrouw glimlachte, waarbij ze een mond vol vampiertanden ontblootte. Ze schoof de bril naar beneden en onthulde felgroene ogen. 'Mis,' zei ze bits. 'Ik ben Aoife van de Schaduwen. En ik wil weten wat er met mijn tweelingzus is gebeurd.
~ Michael Scott
Ik wil jullie graag voorstellen aan Scathach. Ze zal jullie waarschijnlijk niet veel over zichzelf vertellen, dus vertel ik jullie maar dat ze van het Aloude Ras is en dat ze de afgelopen tweeduizend jaar elke krijger en held uit de legenden heeft opgeleid. In de mythologie is ze bekend als de Krijgshaftige Maagd, de Schaduw, de Demonendoder, de Koningmaker, de...' 'O, zeg maar gewoon Scatty, hoor,' zei de jonge vrouw, en haar wangen kregen dezelfde kleur als haar haar.
~ Michael Scott