Quotes About Mortality
some men never die and some men never live but we're all alive tonight.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
La gente debe encontrar cosas que hacer mientras espera la muerte.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
People had to find things to do while waiting to die. I guess it was nice to have a choice.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Once she had been a little girl, someday she would be dead, but now she was showing me her upper legs.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
You learn about death by dying not by looking at it.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
I feel like an old man. hell, I am an old man.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
What foolishness makes us tweak the nose of Death continually?
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
you realize when you're plucked out of the mainstream that it doesn't need you or anybody else. the birds don't notice you're gone, the flowers don't care, the people out there don't notice, but the IRS, the phone co., the gas and electric co., the DMV, etc., they keep in touch. being very sick and being dead are very much the same in society's eye.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Suicide fails as you get older: There's less and less to kill
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Eu costumava rir mais, eu costumava fazer tudo mais, exceto escrever. Hoje, escrevo e escrevo e escrevo, quanto mais velho fico, mais escrevo, dançando com a morte.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Todas aquelas pessoas. O que estão fazendo? O que estão pensando? Todos nós vamos morrer, que circo! Só isso deveria fazer com que amássemos uns aos outros, mas não faz. Somos aterrorizados e esmagados pelas trivialidades, somos devorados por nada.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
No hay que lamentarse por la muerte, como no hay que lamentarse por una flor que crece.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
las palabras bonitas como las mujeres bonitas se arrugan y mueren.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Sutradan sam otišao do mrtva?nice Srebrna mirna luka da i tamo provjerim stvari. Vraški dobar posao - nikad mort sezone.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Lo terrible no es la muerte, sino las vidas que la gente vive o no vive hasta su muerte.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Charles - disse ela. - Vera - disse eu. - o que foi? - perguntou ela. - sou o maior poeta do mundo - disse-lhe eu. - morto ou vivo? - perguntou ela. - morto - disse eu, esticando o braço e agarrando um seio. - adorava espetar-te um bacalhau vivo pelo cu acima, Vera! - porquê? - sei lá. ela puxou para baixo o vestido. eu acabei o copo de uísque. - tu mijas da crica, nao mijas? - acho que sim. - enfim, é o problema das mulheres.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Karayolunda seyreden arabalar?n ???klar?n? görebiliyorum. Sonu gelmeyen bir ???k ak???. Bu kadar insan. Ne yaparlar? Ne düÅŸünürler? Hepimiz öleceÄŸiz, hepimiz, ne sirk! Bunu bilmek birbirimizi daha çok sevmemiz için yeterli bir neden olmal?, ama deÄŸil. Son derece önemsiz ÅŸeyler bizi dehÅŸete sürükleyip dümdüz ediyor, yutuyor...
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
They know that there's nothing to get excited about. The next meal. And a little something to kill now and then.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
in the most decent sometimes sun there is the softsmoke feeling from urns and the canned sound of old battleplanes and if you go inside and run your finger along the window ledge you'll find dirt, maybe even earth. and if you look out the window there will be the day, and as you get older you'll keep looking keep looking sucking your tongue in a little ah ah no no maybe some do it naturally some obscenely everywhere.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
A imortalidade é uma estúpida invenção dos vivos.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Todos nós vamos morrer, que circo! Só isso deveria fazer com que amássemos uns aos outros, mas não faz. Somos aterrorizados e esmagados pelas trivialidades, somos devorados por nada.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
The good die old, I thought.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
A maioria das pessoas não está pronta para a morte, a sua ou a dos outros. Ela as choca, as apavora. É como uma grande surpresa. Diabos, não deveria ser nunca. Levo a morte em meu bolso esquerdo. Ás vezes, tiro-a do bolso e falo com ela: 'Oi, gata, como vai? Quando virá me buscar? Vou estar pronto'.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com
Todos vamos a morir, todos nosotros. ¡Que Circo! Debería bastar con eso para amarnos los unos a los otros, pero no es así. Nos aterrorizan y aplastan las trivialidades de la vida; nos devora la nada.
~ Charles Bukowski
BazillionQuotes.com