Quotes About Perspective
Closing your mind to religion is no different than the close-mindedness that religions can cause.
~ Carlton Mellick III
BazillionQuotes.com
I think somehow men understand other men's need for respect differently than they understand it for a woman. I'm disappointed to have to say that, but I think it's undeniably true.
~ Carly Fiorina
BazillionQuotes.com
Don't think of yourself as a woman in business.
~ Carly Fiorina
BazillionQuotes.com
You know, I believe that marriage is between a man and a woman.
~ Carly Fiorina
BazillionQuotes.com
wondered, not for the first time, how exactly Snow White had managed to live with seven men without murdering at least one of them
~ Carly Phillips
BazillionQuotes.com
As if I were a calf at auction, Henry asked me to stand in profile. That night I was wearing knit pants, and my swelling outline must have been dramatic, but unable to see myself as others did, and curious but not offended by Henry's request, I turned forty-five degrees to the left. Across the room, the writer made an alarmed-sounding noise. Henry announced, to no one in particular, "You see?" The
~ Carly Simon
BazillionQuotes.com
When I was young, I was sold on winning. I was always serious on the court. As I got older, I realized that it was just a basketball game. Just go out there and have fun.
~ Carmelo Anthony
BazillionQuotes.com
If you laugh, think, and cry; that's a full day.
~ Carmelo Anthony
BazillionQuotes.com
How can U fairly assess someone from the outside looking in ... majority of the times you will be wrong.
~ Carmelo Anthony
BazillionQuotes.com
Other people's perspective, just seeing the sexy image, might be that I take my sexuality very seriously. But I really don't. I like being sexy. It's fun, and I have had a nice little career off it.
~ Carmen Electra
BazillionQuotes.com
Unos seres nacen para vivir, otros para trabajar, otros para mirar la vida. Yo tenía un pequeño y ruin papel de espectadora. Imposible salirme de él. Imposible liberarme.
~ Carmen Laforet
BazillionQuotes.com
It's difficult to get on with people of another generation, even when they don't try to impose their way of seeing things on us.
~ Carmen Laforet
BazillionQuotes.com
Yo no busco en las personas ni la bondad ni la buena educación siquiera..., aunque creo que esto último es imprescindible para vivir con ellas. Me gustan las gentes que ven la vida con ojos distintos que los demás, que consideran las cosas de otro modo que la mayoría... Quizá me ocurra esto porque he vivido siempre con seres demasiado normales y satisfechos de ellos mismos...
~ Carmen Laforet
BazillionQuotes.com
Fui distraída todo el camino, pensando en que siempre se mueve uno en el mismo círculo de personas por más vueltas que parezca dar.
~ Carmen Laforet
BazillionQuotes.com
Cuando te explicas las cosas a psoteriori, exprimes toda clase de razones, pero luego sólo te bebes el zumo de las que te parecen menos amargas.
~ Carmen Martín Gaite
BazillionQuotes.com
Porque las cosas y las personas que sólo se han visto con los ojos de la imaginación pueden seguir viviendo y siendo iguales, aunque desaparezcan en la realidad. Cuando se han visto y luego se dejan de ver, el cambio es mayor.
~ Carmen Martín Gaite
BazillionQuotes.com
Si usted ha creído verlo es que ha pasado. No todos vemos las mismas cosas.
~ Carmen Martín Gaite
BazillionQuotes.com
Yo no soy responsable de mi libro, alguien me lo injertó y aunque no lo escribiera, viviría.
~ Carmen Martín Gaite
BazillionQuotes.com
Así fue como aprendí -se dice ella ahora- que la verdad no existe, la verdad se fabrica. Y precisamente a eso me dedico desde aquel entonces, es tan divertido como útil.
~ Carmen Posadas
BazillionQuotes.com
La manera más eficaz de "reescribir" una vida es mezclar con descaro verdades con grandes mentiras
~ Carmen Posadas
BazillionQuotes.com
Es la gran ventaja que tiene hacerse viejo, ¿sabe? Uno consigue ver el desenlace de lo que vivió. Sí, esa es la mejor manera de juzgar las cosas, tener un poquito de perspectiva; y eso solo lo da el tiempo.
~ Carmen Posadas
BazillionQuotes.com
When you change the way you see yourself as a speaker, the speaker your audience sees will change." CARMINE GALLO You
~ Carmine Gallo
BazillionQuotes.com
las historias ayudan a los oyentes a establecer un vínculo emocional con el tema que se trata.
~ Carmine Gallo
BazillionQuotes.com
estimulan a su público con nueva información o empleando un enfoque original
~ Carmine Gallo
BazillionQuotes.com