Quotes About Feelings
True love doesn't come to you it has to be inside you.
~ Julia Roberts
BazillionQuotes.com
If you love someone, you say it, right then, out loud. Otherwise, the moment just passes you by.
~ Julia Roberts
BazillionQuotes.com
All love shifts and changes. I don't know if you can be wholeheartedly in love all the time.
~ Julie Andrews
BazillionQuotes.com
All love shifts and changes. I don't know if you can be wholeheartedly in love all the time.
~ Julie Andrews
BazillionQuotes.com
I broke his heart though! When I refused to stay in his selfish New World, his stone heart broke into pieces!"..."I know it did because when he said good-bye, a splinter flew from his heart and pierced my own. And it's still there. I still feel it.
~ Julie Bertagna
BazillionQuotes.com
If a man truly loves,....He does not consider the obstacles, the restrictions, the reasons why his choice may be flawed or impratical. He gives no heed to what others may think. His heart has no room for that, for it is filled to the brim with the unutterable truth of his feelings.
~ Juliet Marillier
BazillionQuotes.com
Of all our feelings the only one which really doesn't belong to us is hope. Hope belongs to life, it's life itself defending itself. Etcetera.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
El recuerdo es el idioma de los sentimientos
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Of all our feelings the only one which really doesn't belong to us is hope. Hope belongs to life, it's life itself defending itself.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Las palabras nunca alcanzan cuando lo que hay que decir desborda el alma
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Total parcial: te quiero. Total general: te amo.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
y yo tenía unas ganas de llorar, ésa es otra cosa que no puedo impedir, de golpe se me quiebra la voz y veo todo nublado, justo cuando necesitaría estar más tranquilo para decir lo que pienso.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Qué hace un cronopio cuando se enamora? Pierde la cabeza, eso y se dedica a cortar margaritas. Cuando a un cronopio le rompen el corazón, llora un poco, y luego un poco más. Se sabe "desdichado y húmedo". Pero mientras llora, piensa en que a todos alguna vez les rompen el corazón. En que enamorarse significa también llorar un poco. Y que a diferencia de los famas, el cronopio llora cuando tiene ganas, y como tiene ganas, llora un poco más.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Y diré las palabras que se dicen, y comeré las cosas que se comen, y soñaré las cosas que se sueñan, y sé muy bien que no estarás.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
es mucho más fácil hablar de las cosas tristes que de las alegres.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Entre la Maga y yo crece un cañaveral de palabras, apenas nos separan unas horas y unas cuadras y ya mi pena se llama pena, mi amor se llama mi amor...
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Cada vez iré sintiendo menos y recordando más, pero qué es el recuerdo sino el idioma de los sentimientos, un diccionario de caras y días y perfumes que vuelven como los verbos y los adjetivos en el discurso
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
And there's blues in my bed, 'cause l'm sleepin' by myself.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Cada vez iré sintiendo menos y recordando más, pero qué es el recuerdo sino el idioma de los sentimientos
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
No me importa si lo digo mal y te hacen reír mis palabras. Yo te hablo como puedo, no sé decir lo que siento.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Probablemente de todos nuestros sentimientos el único que no es verdaderamente nuestro es la esperanza. La esperanza le pertenece a la vida, es la vida misma defendiéndose.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Chaque fois je vais sentir moins et souvenant plus, mais quelle est la mémoire, mais le langage des sentiments, un dictionnaire des visages et des jours et des parfums qui reviennent comme des verbes et des adjectifs dans la parole." Marelle
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
We remember with our emotions. The things that were important in our emotional life, that's what we remember.
~ Julius Lester
BazillionQuotes.com
The first function of poetry is to tell the truth, to learn how to do that, to find out what you really feel and what you really think.
~ June Jordan
BazillionQuotes.com