Quotes About Encounter
I met the oddest little fellow today, Alan of Trebond.
~ Tamora Pierce
BazillionQuotes.com
Barbayat, the Grey Lady lived on the mountain's side, though not consistently, and it was well known that some people who went looking for her did not find her, while others who would rather have kept out of her way, stumbled on her door by accident.
~ Tanith Lee
BazillionQuotes.com
A moment more and the cherubic pest had sprung out on her from a stand of mulberries.
~ Tanith Lee
BazillionQuotes.com
I can feed from a chance encounter with a stranger and not feel I'm betraying anything, but when I feed from Caroline I feel I'm betraying you both. Her, because I can give her so little of what I am and you because I have given you all of me.
~ Tanya Huff
BazillionQuotes.com
The fog surrounding the boy retreated when Eli stopped not ten feet from him.
~ Ted Dekker
BazillionQuotes.com
I met her last summer on a moonlight boat trip...
~ Tennessee Williams
BazillionQuotes.com
Our eyes met across the crowded room, like in the movies, except we didn't share a knowing smile and race into each other's arms. Instead I fell into the trash can.
~ Julie Anne Peters
BazillionQuotes.com
My meeting with my alimentatore was at noon
~ Julie Kenner
BazillionQuotes.com
For the members of the Lewis and Clark expedition, the suspension of their own mores when they came in contact with the Indian nations was quite the opposite of battle, bringing not horrors, but the guiltless pleasure of a liaison unlike any in the United States- unlike any, because it didn't have to be arranged, induced, concealed, limited, remunerated, or sanctified.
~ Julie M. Fenster
BazillionQuotes.com
Y mirá que apenas nos conocíamos y ya la vida urdía lo necesario para desencontrarnos minuciosamente.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
We went around without looking for each other, but knowing we went around to find each other.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
No puede ser que nos separemos así, antes de habernos encontrado.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Un encuentro casual era lo menos casual en nuestras vidas
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Y era tan natural cruzar la calle, subir los peldaños del puente, entrar en su delgada cintura y acercarme a la Maga que sonreía sin sorpresa, convencida como yo de que un encuentro casual era lo menos casual en nuestras vidas, y que la gente que se da citas precisas es la misma que necesita papel rayado para escribirse o que aprieta desde abajo el tubo de dentífrico.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
y nuestro encuentro era eso, y tantas cosas oscuras como el fósforo)
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Y no que esté mal si las cosas nos encuentran otra vez cada día y son las mismas.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Y mira que apenas nos conocíamos y ya la vida urdía lo necesario para desencontrarnos minuciosamente.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
convencida como yo de que un encuentro casual era lo menos casual en nuestras vidas
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
convencida como yo de que un encuentro casual era lo menos casual en nuestras vidas, y que la gente que se da citas precisas es la misma que necesita papel rayado para escribirse o que aprieta desde abajo el tubo de dentífrico.
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Porque, sin buscarte te ando encontrando por todos lados, principalmente cuando cierro los ojos
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Y era tan natural cruzar la calle, subir los peldaños del puente, entrar en su delgada cintura y acercarme a la Maga que sonreía sin sorpresa, convencida como yo de que un encuentro casual era lo menos casual en nuestras vidas
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
ya ves, resulta todavía peor, te aparecés como el reverso de mi esperanza, cínicamente me golpeás la ventana y te quedás ahí esperando
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Como el sultán no tiene miedo de la Muerte, sale a su vez y echa a caminar y detrás del rosal encuentra a la Muerte y le dice: "¿Por qué le hiciste un gesto de amenaza a mi jardinero a quien yo tanto quiero?". Y la Muerte le contesta: "No hice un gesto de amenaza, hice un gesto de sorpresa al verlo porque tengo que encontrarlo esta noche en Samarcanda".
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com
Andábamos sin buscarnos, pero sabiendo que andábamos para encontrarnos
~ Julio Cortazar
BazillionQuotes.com