Quotes About Choice
In every life there is a moment when you can break free of taken forgranted situations and strike out in a different direction
~ Marina Lewycka
BazillionQuotes.com
Cuando trabajamos para actuar en base no a nuestras emociones sino a nuestras elecciones, es cuando actuamos en Libertad
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Cuando trabajamos para actuar en base no a nuestras emociones dijo a nuestras elecciones, es cuando actuamos en Libertad
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Y qué harías en mi lugar? -Yo en tu lugar no tendría problemas
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
Pero como aprendí varios años más tarde, las equidistancias nunca duran mucho, y tenía que decidirme por una u otra orilla. Y estaba claro que yo pertenecía sólo a una de ellas.
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
En realidad, sólo existe la dirección que tomamos, lo que puede haber sido ya no vale
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
En realidad, solo existe la dirección que tomamos. Lo que pude haber sido ya no vale. Nadie acepta esa moneda; yo tampoco.
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
Jugar solo tiene gracia cuando es el resultado de una libre elección, y no cuando es la opción única, casi obligatoria.
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
el dilema es acordarse de todo o solamente de lo necesario
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
Yo me digo que no, que no es el ocio lo que preciso sino el derecho a trabajar en aquello que quiero.
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
Pero eras tú el equivocado. Cuando te elegí, y antes de elegirte, me gustabas. Siempre me gustaste, me gustas aún.
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
Usted me ofrece que viva como un muerto. Y antes que eso prefiero morir como un vivo.
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
Lo qué uno quiere de verdad, es lo que está hecho para uno; entonces hay que tomarlo, o intentar: En eso se te puede ir la Vida, pero es una vida mucho mejor…
~ Mario Benedetti
BazillionQuotes.com
I don't try to match wine with food, I just drink what I like. And I think a lot of people are going towards that now, which never used to be in the past.
~ Mario Lemieux
BazillionQuotes.com
I'll make him an offer he can't refuse.
~ Mario Puzo
BazillionQuotes.com
I'm gonna make him an offer he can't refuse.
~ Mario Puzo
BazillionQuotes.com
I'll make him an offer he can't refuse.
~ Mario Puzo
BazillionQuotes.com
I'm gonna make him an offer he can't refuse.
~ Mario Puzo
BazillionQuotes.com
Prosperity or egalitarianism - you have to choose. I favor freedom - you never achieve real equality anyway: you simply sacrifice prosperity for an illusion.
~ Mario Vargas Llosa
BazillionQuotes.com
Will you walk the road to your destiny, or must the Gods drag you to it unwilling?
~ Marion Zimmer Bradley
BazillionQuotes.com
In my experience, people love what they love. They just do. Or fail to love what they fail to love.
~ Marisa de los Santos
BazillionQuotes.com
as far as I can tell, no matter what the circumstances, parenthood is thrust upon a parent. No one is ever quite ready; everyone is always caught off guard. Parenthood chooses you. And you open your eyes, look at what you've got, say "Oh, my gosh," and recognize that of all the balls there ever were, this is the one you should not drop. It's not a question of choice.
~ Marisa de los Santos
BazillionQuotes.com
People don't realize how easy life is to change. You just get on the bus.
~ Marisha Pessl
BazillionQuotes.com
Guys are like accessories. If you don't like how they turn out, get a new one.
~ Unknown
BazillionQuotes.com