Quotes About Life
Podrá entender que soñó, y hará bien cuando lo entienda; por que en el mundo Clotaldo, todos los que viven sueñan.
~ Pedro Calderon de la Barca
BazillionQuotes.com
To the King my estate and life These things are to be given; but honor It is a thing of the soul And the soul belongs to God alone.
BazillionQuotes.com
Al Rey la hacienda y la vida Se ha de dar; pero el honor Es patrimonio del alma Y el alma sólo es de Dios.
BazillionQuotes.com
These flowers, which were splendid and sprightly, Waking in the dawn of the morning, In the evening will be a pitiful frivolity, Sleeping in the cold night's arms.
BazillionQuotes.com
Yo sueño que estoy aquí de estas prisiones cargado, y soñé que en otro estado más lisonjero me vi. ¿Qué es la vida? Un frenesí. ¿Qué es la vida? Una ficción, una sombra, una ilusión, y el mayor bien es pequeño; que toda la vida es sueño, y los sueños, sueños son.
BazillionQuotes.com
We live, while we see the sun, Where life and dreams are as one; And living has taught me this, Man dreams the life that is his, Until his living is done.
BazillionQuotes.com
Pero véate yo y muera, que no sé, rendido ya, si el verte muerte me da, el no verte qué me diera.
BazillionQuotes.com
The worst thing I do is to exist. When I think of that I understand A human's greatest crime is to be born!
BazillionQuotes.com
Qué es la vida? Un frenesí. ¿Qué es la vida? Una ficción, una sombra, una ilusión, y el mayor bien es pequeño; que toda la vida es sueño, y los sueños, sueños son.
BazillionQuotes.com
Qué bien pareja del tiempo llaman a la fortuna, pues ambos sobre una rueda y dos alas, 85 para el bien o para el mal corren siempre y nunca paran!
BazillionQuotes.com
En esta vida todo es verdad y todo mentira.
BazillionQuotes.com
Todos los que viven sueñan
BazillionQuotes.com
O, malen je dar nam dan, jer sav život - to je san, a san su i sami snovi.
BazillionQuotes.com
en mundo tan singular, que el vivir sólo es soñar; y la experiencia me enseña que el hombre que vive, sueña lo que es, hasta despertar.
BazillionQuotes.com
Tis a dream that I in sadness Here am bound, the scorn of fate; 'Twas a dream that once a state I enjoyed of light and gladness. What is life? 'Tis but a madness. What is life? A thing that seems, A mirage that falsely gleams, Phantom joy, delusive rest, Since is life a dream at best, And even dreams themselves are dreams.
BazillionQuotes.com
For all life is a dream, and dreams themselves are only dreams.
BazillionQuotes.com
And yet, and yet, in these our ghostly lives, Half night, half day, half sleeping, half awake, How if our waking life, like that of sleep, Be all a dream in that eternal life To which we wake not till we sleep in death
BazillionQuotes.com
Life isn't long enough to enjoy and understand all at the same time. You have to decide which is more important
~ Pedro Juan Gutierrez
BazillionQuotes.com
A man's allowed to make lots of small mistakes, and there's nothing wrong with that. But if the mistakes are big ones and they weigh him down, his only solution is to stop taking himself seriously. It's the only way to avoid suffering - suffering, prolonged, can be fatal.
~ Pedro Juan Gutierrez
BazillionQuotes.com
Pedro Juan Gutiérrez
~ Unknown
BazillionQuotes.com
La vida o la contraseña?, la apuntaló con la mano empuñada como si fuera un arma. Usted es mi vida, dijo ella amorosa, caracoleándose en su abrazo. ¿Y la contraseña? Tendría que obligarle a mi corazón que se la cante.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Si no podés con la vida, probá con la vidita.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Entendí que prefería tocar bien el ukelele que seguir tocando mal la guitarra, y eso fue como una nueva filosofía personal. Si no podés con la vida, probá con la vidita.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
porque pasé como pasa uno siempre por su vida, a toda velocidad y a los tumbos.
~ Unknown
BazillionQuotes.com