Quotes About Hope
Faith moves mountains but you have to keep pushing while you are praying.
~ Mason Cooley
BazillionQuotes.com
Everyday begins with an act of courage and hope: getting out of bed.
~ Mason Cooley
BazillionQuotes.com
Your confidence lies not in the outcome,
~ Massimo Pigliucci
BazillionQuotes.com
One of my favorite modern readings, found in the Reform movement's prayer book, describes what I believe to be the true power of prayer: Prayer invites God's Presence to suffuse our spirits, God's will to prevail in our lives. Prayer may not bring water to parched fields, nor mend a broken bridge, nor rebuild a ruined city. But prayer can water an arid soul, mend a broken heart, [and] rebuild a weakened will.2
~ Massimo Pigliucci
BazillionQuotes.com
Such Christian frameworks of meaning encourage a positive expectation on the part of believers that something may be learned and gained through illness and suffering.
~ Massimo Pigliucci
BazillionQuotes.com
No sé si realizaré progresos; pero prefiero la falta de éxito a la falta de fe».[14]
~ Massimo Pigliucci
BazillionQuotes.com
The New Testament frequently affirms that the Christian hope of eternal life in the future is linked with the experience of suffering in the present, and sees this link as expressed in the story of Christ's passion and crucifixion: "We share in [Christ's] sufferings in order that we may also share in his glory" (Romans 8:17).
~ Massimo Pigliucci
BazillionQuotes.com
Be Patient, Everything Comes to You In the Right Moment. Hovsep Kazezian - www.Hkazezian.com
~ Unknown
BazillionQuotes.com
A venit momentul, preg?te?te-te" - "Mai d?-mi o zi, mai vreau sa v?d o dat? soarele
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Siempre se produce un momento patético pero agradable en el que pienso que mis sueños pueden hacerse realidad. En ese momento creo en lo imposible.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
A veces nos derrumbamos hasta tal punto que incluso la idea de la felicidad nos asusta.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Il doit rester quelques rêves d'enfant cachés sous mon oreiller, je tenterais de ne pas les écraser avec ma tête lourde de soucis d'adulte.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Un sueño roto bien pegado puede volverse aún más bello y sólido. Hasta el punto de hacer añicos los límites de lo real.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Continúa soldando tus sueños a la realidad.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
À vivre trop longtemps avec un bunker à la place du cœur, on s'habitue à la noirceur.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Well hit a broken dream can become even more beautiful and solid. So much to shatter the limits of reality.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Lee, sueña, descansa, diviértete. No cedas a la desesperación. Usa tus sueños. Y si están rotos, ¡pégalos! Un sueño roto bien pegado puede volverse aún más bello de lo que era. Ama las cosas. ¡Estás vivo! Y lucha solo: de ahí saldrá tu fuerza interior
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Le but du jeu pour moi, c'est de rester vivant malgré la mort.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
La cascara del huevo se agrieta y aparece la pequeña cantante, con el cuerpo cubierto de plumas rojas. La sostengo entre el pulgar y el índice, tengo miedo de aplastarla y, al mismo tiempo, de que se vaya volando.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Je vais vous dire quelque chose au sujet des histoires. Elles ne sont pas qu'un amusement, ne vous y trompez pas. Elles sont tout ce que nous savons, voyez-vous, tout ce que nous savons pour combattre la maladie et la mort. Vous n'avez rien si vous n'avez pas les histoires. ( Leslie M. Silko)
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Comment on va faire maintenant qu'il fait tout le temps nuit sur toi? Qu'est-ce que ça veut dire la vie sans toi? Qu'est-ce qui se passe pour toi là? Dur Rien? Du vide? De la nuit, des choses de ciel, du réconfort?
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Hay una acacia, ya sé que solo da espinas y sombras cortantes, pero está viva, tendrás algo vivo a tu lado. Te dará de beber su savia, te escaparás a través de sus raíces y florecerás desplegándote hacia el cielo.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Je suis en danger de mort? Peut-être, mais je suis en danger de vie si je ne la revois pas, et, à mon âge, je trouve ça encore plus grave.
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com
Me siento como un pájaro desplumado al que dijeses "ahora a volar", cuando ya solo respirar me parece complicado
~ Mathias Malzieu
BazillionQuotes.com