logo

Quotes About Emotion

I scream at the top of my lungs for the longest time. And I know I should stop, but I can't. It just keeps coming out. But I don't cry. I won't let myself cry.
~ Alyson Noel
Love is a gift. Passion is a curse
~ Alyson Noel
Damen's the one who loves more. He'd do anything for you. You're just along for the ride.
~ Alyson Noel
I give him a smile I don't really own.
~ Alyson Noel
Ever, my grief is for me, not Lina. She's fine... happy even. You should've seen her-it was like she was headed off on her most exciting adventure yet.
~ Alyson Noel
Laughing because it feels so damn good to do so.
~ Alyson Noel
Like poetry that is recited but never written down, more powerful because it is held solely in the mind.
~ Alyson Richman
Fue en esas primeras miradas, en esos primeros intercambios, que percibí no la incertidumbre del amor entre los dos, sino más bien la apremiante inevitabilidad del mismo.
~ Alyson Richman
Así es como se sienten los besos del hombre al que amas? Todo fuego y calor. De tonos púrpura. Índigo. El rojo azulado que corre por nuestras venas antes de tocar el aire. Quiero besarlo por siempre. Mi cuerpo, como arena debajo de él, se amolda a su forma, la presión de su peso contra el mío.
~ Alyson Richman
Como un poema que se recita pero jamás se escribe, es más poderoso porque únicamente se retiene en el recuerdo.
~ Alyson Richman
Su sonrisa era una cuerda de oro alrededor de mi corazón. Donde fuera que me jalara, yo la seguía.
~ Alyson Richman
Si colocas un rayo de sol entre las palmas de tus manos, se convierte en sombra; si atrapas luciérnagas en un frasco, mueren. Pero si amas como si tuvieras alas, siempre sentirás la emoción de estar suspendido en pleno vuelo.
~ Alyson Richman
Meil? yra ne daiktavardis, o veiksmažodis.
~ Alyson Richman
amas como si tuvieras alas, siempre sentirás la emoción de estar suspendido en pleno vuelo.
~ Alyson Richman
Misbehavior is the symptom. Discouragement is the disease. Encouragement is the cure. —Betty Lou Bettner
~ Alyson Schafer
Emotion kicked logic's ass. He was going after Quinn.
~ Alyssa Day
Something in Alaric's chest tightened painfully at the thought of Quinn, but he refused to allow it to overcome him. She would be fine. She had to be fine. If Quinn were to die, he would have no reason to continue existing.
~ Alyssa Day
You mean, you didn't see the woman you're ass-over-priestly-teakettle in love with?
~ Alyssa Day
Comment pourrais-tu aimer quelq'un avec le plâtre qui t'immobilise le coeur? On t'a imposé trop de calculs pour que tu puisses aimer. Si tu aimes quelqu'un, c'est qu'on t'a mal éduqué.
~ Amelie Nothomb
Inspirée sans doute par les forces obscures, ma mère dit une parole où d'aucuns verraient de la cruauté, mais qui joua un rôle capital dans la suite de mon existence : - Si tu veux que je t'aime encore plus, séduis-moi. Cette phrase m'indigna. Je rugis : - Non ! Tu est ma mère ! Je ne dois pas te séduire ! Tu dois m'aimer ! - Ça n'existe pas, ça. Personne ne doit aimer personne. L'amour, ça se mérite.
~ Amelie Nothomb
En el amor, veo una artimaña de mi instinto para no asesinar al otro[...]
~ Amelie Nothomb
If I had been deceived, it was because, for a moment, I had loved. 'I am one of those who love, not those who hate,' declares Sophocles' Antigone. No one has ever said anything more beautiful.
~ Amelie Nothomb
Credo che non abbiamo la stessa concezione della parola "sentimento". Per me, voler fracassare la testa a qualcuno è un sentimento. Per lei, piangere sulla rubrica "La posta del cuore" di una rivista femminile è un sentimento.
~ Amelie Nothomb
Le son est souvent plus important que le sens.
~ Amelie Nothomb